Friday 20 January 2012

Long time noooooo Sea!



Hi Almal, soos julle kan sien was dit so 4 jaar gelede wat ek hierdie blog geupdate het en Brad wat saam met my werk het sy Blog begin en ek het dink ek moet seker maar myne update. So gaan check dit uit ,dit is nogals cool. http://itslife-beerad.blogspot.com/

Verder vandat ek laas iets op die blog gesit het ,het baie verander, maar ek is seker dat meeste van julle wat in close contact met my is presies weet wat aangaan in my lewe.

In hierdie Blog gaan ek probeer om ,nie soos Brad te wees en praat oor elke dag se lewe in Kaapstad nie, maar eerder in my gebroke dislekseise illiterattttte bar afrikaans my opine en weergawe van dinge in my lewe te deel. Sien al hierdie Facebook, twitter en social networking is ok, maar wie weet regtig van wat aangaan in die lewe van hulle "3000+ friends" op Facebook.

Nee my lewe is nie so interesant nie, maar miskien kan ek julle lewe verryk met 'n paar dinge of inspireer julle dalk om van julle gatte af op te staan en die lewe te geniet. Want die lewe is awesome!

So kyk asb so once in a week op my blog, wat aangaan in my wereld en wat interesant was vir my.

L

No comments: