Monday 23 January 2012

Shopping in die toy isle

Jong, ek het nou darm al baie dinge in my lewe gesien, maar wat vir my nogsteeds die meeste puzzle is dat ons vandag se kinders nogsteeds bloodstel aan die selfde speelgoed wat ons gehad het in 1910. Vandag is natuurlik heel anders met die Ben 10 in plaas van He-Man & My little pony is nou Pokemon of Boukakin of Gagukan of iets soos dit. Ek onthou toe Ninja Turtles dit op die voorblad gemaak het van die Rapport. “Evil skilpaaie van hel”

Nou om terug te kom na wat ek gesien het.Baie van julle en julle ouers sal dit seker ook onthou, nie net omdat hulle dit ten 2 one gekoop het vir julle nie,maar omdat hulle dit ook moontlik gehad het as kinders.

#1 op my lys is die “Cupie Pop”

Ek kan onthou my ma het een gehad daar in haar kas, seker nogsteeds daar, life size baba pop met ‘n huge kop en so krul op die kop. Ek dink niemand het dit 40 jaar terug verstaan nie en niemand verstaan dit vandag nie.

Maar hier is die catch…. Hulle verkoop dit nogsteeds.

WTF








#2 Justin Bieber pop.

Ek verstaan nie hoekom daar so hype oor hierdie outjie is nie. Wie idolize ‘n 12 jaar oude seuntjie wat se stem nog nie gebreuk het nie? Seker net 11 jarige dogtertjies wat hierdie speeding sal wil he.

Of ‘n 16jarige deurmekaar laaitjie van boksburg.









#3 Die swart Barbie…

Nee ,jy verstaan nie, laat ek weer se.

Die BEE Barbie.
My niggies het so baie Barbies gehad toe hulle klein was, van die witste Cinderella tot die mees getande Hawaii Barbie, Maar vandag kry jy vir “Grace”
Sy is ‘n classy jong swart dame met ‘n outfit wat by enige BEE company ‘n werk sal kan kry. Kompleet met Make-up en ‘n lekker groot sak.
Natuurlik het die Barbie maatskappy nou nie dit erken as ‘n Barbie nie en is die rights verkoop aan ‘n ander maatskappy wat meestal Justin Bieber poppe maak.






#4 Robot Commander

My broer het hierdie speeding 17jaar gelede gekry vir sy verjaarsdag en net soos ‘n VW City Golf is die enigste ding wat ge-upgrade het …

Die battery.










#5 Zip Master
Hierdie is seker die coolste speeding wat destyds gemaak was. Hierdie motorbikes het daardie plastiek toutjie gehad wat jy indruk en vinnig uit trek ,dan ry hy met ‘n moerse spoed oor jou ma se voet net voor die kat ‘n blertsie op die mat los van bomskok.
Ek dink dit was destyds 15c, vandag is dit R15.
Nogsteeds ‘n baie goedkoop speeding vir jou kinders as jy nie wil R150 betaal vir ‘n robot tool wat dieselfde doe
n nie.






#6 TV Games

Super Mario Bros en Tennis come to mind.
Maar wat dink jy gaan jou laaitie vir jou se as jy by die huis aan kom met enige iets ouer as ‘n PS2?

Hier is bietjie advice.
Moenie cheapskate wees nie! Jou laaitie gaan dink julle is arm en hy sal al sy maaitjies vertel sy pa is K** te sleg om vir jou ‘n PS3 te koop.




#7 ‘n Visvang net.

Ons het elke Desember by my ouma in die kaap gaan kuier en my ma en pa het vir ons elke keer een van hierdie nette gekoop. Natuurlik was alles back in the day beter quality gewees en dit het klaar net vir so 3 dae gehou voor dit uit mekaar geval het, dan moet ma maar nog een gaan koop.

Ek dink vandag sin sal seker in die kar breek oppad see toe.

No comments: